مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-25سياسي

لزوم سوخت رسانی به «معمولان» مردم «نورآباد» نیازمند به چادر هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه شنبه در سخنانی با اشاره به اینکه مردم انقلابی ما و مردم متدین ما روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشته اند و نشان داده اند که دارای صبر انقلابی هستند و اراده محکم و مستحکمی دارند، اظهار داشت: تقاضا این است مردم به هشدارهایی که مسئولان ارائه می دهند توجه کنند و عمل کنند.

وی با بیان اینکه ما تجربه سیل فروردین 98 را داریم، به هر حال بایستی باید هم برای مردم و هم برای مسئولین یک تجربه مفیدی باشد و باعث شود که خسارات کمتر شود و پیشگیری کنیم، تصریح کرد: تماس داشتم با امام جمعه شهر معمولان و اعلام کردند که گاز در معمولان قطع شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه مردم انتظار دارند مسئولان ستاد بحران به مصوبات عمل کنند، افزود: گرچه پیگیری شده مسیر لوله گاز شهر معمولان عوض شود اما به هر حال این اقدام نشده است، در دو روز گذشته ستاد بحران تشکیل شده و قرار بوده دیروز سوخت به معمولان برسد.

مردم انتظار دارند عمل شود، الان امام جمعه معمولان اعلام کردند که هنوز سوخت نرسیده است.

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: بنابراین از مسئولین که اطلاع دارم با تمام وجود در حال تلاش هستند، تقاضا دارم سوخت را به معمولان برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم سوخت رسانی به «معمولان» مردم «نورآباد» نیازمند به چادر هستند

لزوم سوخت رسانی به «معمولان» مردم «نورآباد» نیازمند به چادر هستند