مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:452020-02-25پزشكي

آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است/ 70 بیمار در انتظار نتیجه آزمایش


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است، گفت: نتیجه آزمایش چهار نفر مثبت بوده که دو نفر بهبود پیدا کرده و متاسفانه دو نفر فوت کرده اند.

- ایسنا/گیلان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در حال حاضر آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است، گفت: نتیجه آزمایش چهار نفر مثبت بوده که دو نفر بهبود پیدا کرده و متاسفانه دو نفر فوت کرده اند.

همچنین نتیجه آزمایش 70 بیمار هنوز نیامده است.

محمدرضا دکتر نقی پور امروز(6 اسفندماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هرگونه سرماخوردگی به صورت بالقوه می تواند کرونا باشد، تصریح کرد: کرونا علائم غیر اختصاصی دارد و 80 درصد افرادی که این ویروس را می گیرند علائم خفیف شبه آنفلوانزا نشان می دهند و خود به خود معالجه می شوند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثبت و منفی بودن نتیجه آزمایش کرونا را به معنی شدت و ضعف بیماری ندانست و تصریح کرد: هر کسی که یکی از علائم شبه آنفلوانزا را دارد می تواند یک بیمار کرونایی باشد لذا بهتر است در صورت مشاهده علائم در خانه بمانید و محیط را ایزوله کنید.

نقی پور استفاده از ماسک را در صورت مشاهده علائم ضروری دانست و گفت: اگر علائم بیماری تشدید شد باید سراغ پزشک بروید لذا مردم در صورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است/ 70 بیمار در انتظار نتیجه آزمایش

آمار مبتلایان گیلانی به کرونا تغییر نکرده است/ 70 بیمار در انتظار نتیجه آزمایش