مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:402020-02-25اجتماعي

پایگاه های گردشگری و امدادی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی داراب می شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داراب گفت: دو پایگاه گردشگری شهرستان داراب از 28 اسفند ماه استقرار می یابد و آماده ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، داوود مرادی در نخستین جلسه ستاد نوروزی شهرستان داراب اظهار داشت: پایگاه گردشگری داراب از 28 اسفند در پارک تدبیر و امید واقع در ورودی جاده داراب-شیراز استقرار می یابد همچنین پایگاه گردشگری رستاق نیز مانند سالهای قبل به ارائه خدمات به گردشگران می پردازد.

 وی بیان کرد: مطابق سالهای گذشته، به کارگیری راهنمایان افتخاری گردشگری از برنامه های اداره میراث فرهنگی شهرستان است و برخی از دوستان به طور خودجوش و بدون فراخوان در این زمینه به ما کمک می کنند.

مرادی بابیان اینکه در ایام نوروز 20 راهنمای گردشگری در سطح شهرستان داراب فعالیت تخصصی انجام می دهند، ادامه داد: اعضای گروه دارابنامه و تعدادی از دوستان که دانش آموخته رشته های تاریخ، گردشگری و باستان شناسی و دارای کارت لیدر تخصصی گردشگری هستند در این زمینه ما را یاری می کنند.

رییس اداره میراث فرهنگی داراب اظهار داشت: ارائه اطلاعات گردشگری و معرفی جاذبه های داراب از طریق توزیع بورشور و نصب بنر همچنین پخش مستند جاذبه های گردشگری در پایگاه ها و رایزنی با صداوسیمای مرکز فارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های گردشگری و امدادی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی داراب می شود

پایگاه های گردشگری و امدادی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی داراب می شود