مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-25سياسي

موفقیت های استان زنجان مرهون تعامل مدیران است


شامگاه سه شنبه پانزدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با دستور کار توزیع باقی مانده اعتبارات پژوهشی سال 98 و تودیع و معارفه روسای جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با حضور معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار زنجان، معاونان استاندار و مدیران کل آغاز شد.

فتح الله حقیقی ضمن تبریک حلول ماه رجب المرجب و ولادت امام محمد باقر(ع)، با بیان اینکه نیروی انسانی باسواد و دانا ثروت جامعه هستند، افزود: در سیستمی که ما مجری آن هستیم امروزه بزرگترین هنر مدیر تصمیم گیری و پشتوانه این هنر، برنامه ریزی است.

وی تاکید کرد: پشتوانه این برنامه ریزی شاخص های دقیق است و به تبع این مهم نیز انتقال سبک مدیریت تعارض و عدم اطمینان است که سازمان مدیریت و برنامه ریزی شاکله این کار است.

استاندار زنجان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید توان و قدرت این مهم را داشته باشد که این روند را اجرا کند تا منجر به تصمیم مدیر اجرایی شود.

حقیقی ادامه داد: امروزه ما در جنگ نابرابر قرار گرفته ایم که باید نسبی مقایسه بشویم، خوشبختانه در استان زنجان مدیران توانمندی داریم ولی کمترین امکانات را نسبت به دیگر استانها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت های استان زنجان مرهون تعامل مدیران است

موفقیت های استان زنجان مرهون تعامل مدیران است