مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:352020-02-25اقتصادي

معرفی 152 پروژه اولویت دار کرمان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: 152 پروژه اولویت دار استان به تفکیک دستگاه ها به ستاد کشوری فرماندهی اقتصاد مقاومتی معرفی شده که این تعداد قابل افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به اینکه باید پروژه های اولویت دار سال آینده به فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی کشور اعلام شود، اظهار داشت: 152 پروژه به تفکیک دستگاه ها به ستاد کشوری معرفی شده که این تعداد قابل افزایش است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان با اشاره به معرفی 25 پروژه اولویت دار برای امسال در استان افزود: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این تعداد پروژه، یک هزار و 300 میلیارد تومان بوده است که تاکنون 513 میلیارد تومان آن برابر 39 درصد محقق شده است.

وی اشتغال ایجاد شده از محل این پروژه ها را بیش از 4 هزار و 800 نفر اعلام کرد و افزود: برای استان کرمان در سال جاری 267 پروژه اولویت دار تعریف شد که 25 پروژه تایید شدند و از این تعداد هشت پروژه به بهره برداری رسیده و 6 پروژه نیز به خاطر عوامل مختلف فاقد پیشرفت مورد انتظار است.

رودری تعداد پروژه های اولویت دار سال آینده استان را 32 پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: عمده پروژه های سال آینده اتمام پروژه های نیمه تمام و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 152 پروژه اولویت دار کرمان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

معرفی 152 پروژه اولویت دار کرمان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی