مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:302020-02-25اقتصادي

آمادگی لازم برای مواجهه با سیلاب احتمالی در استان مرکزی وجود دارد


با تدابیر اتخاذ شده در لایروبی رودخانه ها و رصد مداوم بندها و سدهای خاکی استان و سایر تمهیدات، آمادگی لازم برای مواجهه با سیلاب احتمالی در استان مرکزی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ستاد بحران استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در طول 24 ساعت گذشته به طور متوسط 50 میلیمتر بارندگی را در سطح استان شاهد بودیم.

وی ادامه داد: امیدواریم تا 12 ساعت آینده یعنی صبح روز چهارشنبه میزان بارندگی به 50 میلیمتر برسد که در مجموع 100 میلیمتر بارندگی را از این جبهه هوا در استان شاهد خواهیم بود.

استاندار مرکزی گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده از قبیل لایروبی رودخانه ها، سرکشی از بندها و سدهای خاکی تاکنون هیچ نوع حادثه، مشکل و خسارتی در سطح استان گزارش نشده است البته در صورت تداوم بارندگی ها میزان جذب آب به حد اشباع رسیده و آب روان می شود و روان آب ها ممکن است از این ساعت تا پایان بارندگی ها مشکلاتی را ایجاد کند.

آقازاده افزود: در صورت راه افتادن روان آب ها و به وجود آمدن مشکل سیلاب در بعضی از نقاط استان هم، می توان با برنامه ریزی مناسب و آمادگی های لازم آن را برطرف ساخت.

استاندار مرکزی گفت: ستاد بحران استان و فرمانداران در شهرستان ها از صد درصد آمادگی لازم در مواجهه با خطرات احتمالی ناشی از بارندگی های اخیر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی لازم برای مواجهه با سیلاب احتمالی در استان مرکزی وجود دارد

آمادگی لازم برای مواجهه با سیلاب احتمالی در استان مرکزی وجود دارد