مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:102020-02-25سياسي

سند مهندسی فرهنگی کشور طبق بیانیه گام دوم اجرا شود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: سند مهندسی فرهنگی کشور باید بر اساس بیانیه گام دوم دوم انقلاب در کشور اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام و المسلمین سید سعیدرضا عاملی امروز 6 اسفند در شورای فرهنگ عمومی با موضوع بررسی نقشه فرهنگی کشور با اشاره به موضوع کرونا گفت: ترس و اضطراب بیش از بیماری فضا را گرفته است و همین می تواند سبب گسترش بیماری شود، این یک مشکل جهانی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: ما زمانی که نمی توانیم مسئله ای را حل کنیم به دیگران اعتراض می کنیم، فرهنگ در طول زمان مفهومش تغییر کرده و در طول زمان معانی زیادی داشته است اما در کل، فرهنگ بخش خاصی از روش زندگی مردم است.

وی با بیان اینکه سند مهندسی فرهنگی با حساسیت تدوین شده، بیش از سه هزار کارشناس بر روی آن کار کردند و در آن به ابعاد گسترده ای از زندگی اشاره شده است، عنوان کرد: تصور می کنیم با درست شدن شناخت، فرهنگ درست می شود اما ایمان سطحی از ایمان است، اگر به جنبه عاطفی و احساسی جامعه توجه نکنیم، مردم همراه نخواهند شد.

عاملی با بیان اینکه ارتباطات فرامحلی شده است، عنوان کرد: تمام افراد با فضای مجازی احساس کسی بودن دارند و احساس می کنند به یک جایگاه اجتماعی دست یافته اند، چیزی که در قرآن نیز به آن اشاره شده و جایگاه ها انسان ها را بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مهندسی فرهنگی کشور طبق بیانیه گام دوم اجرا شود

سند مهندسی فرهنگی کشور طبق بیانیه گام دوم اجرا شود