مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-25پزشكي

تکذیب پنج مورد ابتلا به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک


سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک خبر ابتلا پنج نفر به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک و انتقال به بیمارستان را تکذیب کرد.

- یاسر قربانی در گفتگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: خبر ابتلای 5 نفر از طلاب حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک که ظهر امروز در رسانه ها و فضای مجازای دست به دست می شود، مورد تایید دانشگاه نیست.

وی تصریح کرد: تماسی با تماس با اورژانس 115 استان مبنی بر مورد مشکوک در حوزه عملیه اراک گزارش شد که بلافاصله تیم درمانی به محل اعزام شد.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: 5 نفر از  کسانی که در حوزه عملیه بودند و علائم سرماخوردگی در آنها مشهود بود، به منظور انجام اقدامات تشخیصی تکمیلی به بیمارستان خوانساری اعزام و آزمایشات لازم از آنها به عمل آمد که تاکنون نتیجه قطعی آزمایش تشخیصی گزارش نشده است.

قربانی گفت: با توجه به اینکه آزمایش کرونا از زمان ارسال نمونه 12 تا 48 ساعت زمان  می برد و تشخیص بیماری با معاینه شخص بیمار غیرممکن  است، نمی توان گفت که این افراد مبتلا هستند، لذا انتظار می رود شهروندان به شایعات توجهی نکرده و  اخبار موثق را از دانشگاه پیگیری کنند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکذیب پنج مورد ابتلا به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک

تکذیب پنج مورد ابتلا به کرونا در حوزه علمیه خاتم الانبیاء اراک