مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-25سياسي

دستگاه های اجرایی استان مرکزی تا پایان بارش ها آماده باش کامل هستند


سید علی آقازاده عصر سه شنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان مرکزی، افزود: میزان بارش های 24 ساعت گذشته بیش از 50 میلیمتر ارزیابی می شود و تا عصر فردا این مهم به 100 میلیمتر خواهد رسید.

وی ادامه داد: صبح امروز بازدیدی از نقاط مختلف استان و به خصوص شهر اراک با مدیران دستگاه های مربوطه انجام شد و شرایط سدها، بندهای خاکی، رودخانه ها و رودخانه شار اراک عادی ارزیابی می شود.

استاندار مرکزی اظهار داشت: تا کنون هیچ خسارت از نقاط مختلف استان در نتیجه بارش ها و نزولات آسمانی گزارش نشده اما با توجه به بارش 50 میلیمتری و سیراب شدن زمین، از امشب احتمال روان آب ها و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد که تمامی دستگاه های اجرایی باید آماده هر گونه اقدامات پشیگیری از ایجاد داشته باشند.

وی بیان کرد: تمامی زیربخش های ستاد بحران در 12 شهرستان استان مرکزی باید با برگزاری نشست های درون دستگاهی آمادگی لازم و تدابیر موثر را برای مقابله با سیلاب احتمالی مهیا کنند.

وی بیان کرد: ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز برای بازگشایی معابر و جاده ها باید در شهرستان های مختلف ور حالت آماده باش قرار داشته باشند و شهرستان هایی که میزان بارش کمتری نسبت به دیگر نقاط استان دارند باید آمادگی پشتیبانی شهرستان های پربارش را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی استان مرکزی تا پایان بارش ها آماده باش کامل هستند

دستگاه های اجرایی استان مرکزی تا پایان بارش ها آماده باش کامل هستند