مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 15:102020-02-25سياسي

دانش آموزان غیر یزدی بدون صدور بخشنامه جدید ثبت نام نمی شوند


مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد از مدیران آموزش و پروش خواست تا بدون وجود بخشنامه یا آیین نامه جدید دانش آموز غیر یزدی در مدارس استان ثبت نام نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فخرالسادات خامسی هامانه ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان یزد اظهار کرد: ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد باهدف هماهنگی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری ها تشکیل شده است.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری یزد با تأکید بر جلوگیری از انتشار شایعات دروغ درباره کرونا تصریح کرد: هر نوع تعطیلی مراکز آموزشی و.

با پیشنهاد کتبی به ستاد و تصویب آن انجام می شود و تا امروز هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در استان یزد گزارش نشده است.

خامسی افزود: با توجه به شرایط تعطیلی مدارس به دلیل کرونا و بنا به درخواست بانوان کارمند دارای فرزند مدرسه ای برای مرخصی، نهایت همکاری در این زمینه انجام شود و نامه مرتبط با این موضوع از سوی ستاد ابلاغ شده است.

وی با اشاره به مهاجرپذیر بودن شهر یزد و ورود دانش آموزان غیر یزدی به استان بیان کرد: با توجه به اینکه روال قانونی این موضوع در طول سال باید به استناد قوانین و بخشنامه ها انجام شود، از مدیران آموزش وپرورش می خواهیم که بدون وجود بخشنامه یا آیین نامه، اقدام به این کار نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان غیر یزدی بدون صدور بخشنامه جدید ثبت نام نمی شوند

دانش آموزان غیر یزدی بدون صدور بخشنامه جدید ثبت نام نمی شوند