مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:452020-02-25اجتماعي

الزام تردد با زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان از کاربران جاده ای خواست تا ضمن توجه به اطلاعیه های هواشناسی برای تردد در جاده های کوهستانی از زنجیرچرخ استفاده کنند.

- مهدی میقانی امروز در گفت وگو با فارس در گرگان با اشاره به شرایط جوی، ورود سامانه بارشی و کاهش دمای هوای استان اظهار کرد: با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی نیاز است که کاربران جاده ای حتما برای تردد در این مناطق از زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی سامانه بارشی در ارتفاعات را بصورت برف عنوان و تصریح کرد: بنا به اعلام اطلاعیه هواشناسی از عصر امروز سامانه بارشی وارد استان می شود در برخی نقاط سرعت باد به 90 کیلومتر در ساعت خواهد رسید و با کاهش محسوس دمای هوا در استان روبرو خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان همچنین از مردم خواست تا از سفرهای غیرضروری به ارتفاعات و مناطق کوهستانی پرهیز کنند.

میقانی با اشاره به مه آلود بودن جاده در ارتفاعات ابراز کرد: خودروها باید از تجهیزات زمستانی برخوردار باشند تا در جاده ها با کمترین مشکل مواجه شوند.

وی با اشاره به فعالیت راهداران استان گفت: هم اکنون تردد در جاده های استان گلستان به سهولت در حال انجام است ولی باید توصیه های هواشناسی و کارشناسی از سوی کاربران جاده ای جدی گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام تردد با زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی گلستان

الزام تردد با زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی گلستان