مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 14:152020-02-25حوادث

دستگیری 4 سارق منزل مسلح


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق منزل مسلح که از منازل شمال غرب پایتخت با تهدید سلاح سرد و گرم اموال با ارزش آنها را سرقت می کردند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اوایل بهمن ماه امسال با وصول سه پرونده مشابه سرقت منزل با تهدید سلاح سرد و گرم در محدوده های سعادت آباد، جنت آباد و شهرک غرب به پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگیری اعضای این باند در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل های وقوع جرم دریافتند، سارقان با تخریب درب ورودی و یا از طریق بالکن وارد اتاق خواب مال باختگان شده و اموالی با ارزشی از قبیل: طلاجات، ارز، سکه، لوازم صوتی و تصویری (پلی استیشن) و… را سرقت کرده اند و در صورت روبرو شدن با مال باخته با تهدید سلاح سرد و یا گرم اموال را سرقت کرده اند.

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان هویت سرکرده باند بنام هاشم 30 ساله که دارای سوابق متعدد کیفری است شناسایی کردند و دریافتند وی چند ماه گذشته به اتهام قتل عمد به حبس محکوم شده است و با اخذ رضایت از اولیای دم از زندان آزاد شده است و پس از رهایی از زندان با تشکیل باندی اقدام به سرقت منزل با همکاری 3 تن از همدستانش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 4 سارق منزل مسلح

دستگیری 4 سارق منزل مسلح