مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-25دانش

حمایت از دانش آموختگان، وجه تمایز دانشگاه علمی کاربردی است


پیمان دانش کار آراسته روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه اندازی باشگاه دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی البرز افزود: این دانشگاه فارغ التحصیلان خود را رها نمی کند و همچنان به حمایت از آنان ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: فارغ التحصیلان موفق دانشگاه علمی کاربردی در باشگاه دانش آموختگان تجربه های ارزشمند خود را در اختیار دیگران می گذارند.

آراسته با یادآوری فعالیت 12 مرکز نوآوری و رشد دانشگاه علمی کاربردی در البرز خاطر نشان کرد: این مراکز به صورت تخصصی عهده دار حمایت از ایده ها و خلاقیت های دانشجویان و فارغ التحصیلان علمی کاربردی هستند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز با تبیین عملکرد این دانشگاه در سال 1398 اظهار داشت: تاسیس یکی از سه مرکز بین المللی علمی کاربردی کشور، برگزاری 2 نوبت آزمون متمرکز تئوری و یک نوبت عملی، سطح بندی مراکز و اجرای طرح پالایش مدرسان از مهمترین فعالیت های دانشگاه در سالجاری است.

دانش کار آراسته تعداد فارغ التحصیلان مراکز علمی و کاربردی البرز را به طور میانگین سالانه هفت هزار نفر اعلام و خاطر نشان کرد: امسال پنج مرکز به دانشگاه علمی و کاربردی استان افزوده شد و صدور مجوز برای راه اندازی 2 مرکز نیز در دست بررسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانش آموختگان، وجه تمایز دانشگاه علمی کاربردی است

حمایت از دانش آموختگان، وجه تمایز دانشگاه علمی کاربردی است