مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 12:502020-02-25دانش

پارک علم و فناوری سلامت مشهد کمبودهای زیرساختی فراوانی دارد


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه فضای علم و فناوری سلامت مشهد کمبودهای زیرساختی فراوانی دارد اما فضا برای ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان آماده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن تفقدی ظهر امروز در بازدید از پارک علم و فناوری سلامت مشهد، اظهار کرد: پژوهشکده پارک علم و فناوری به وسعت پنج هکتار، بعد از دوره پژوهشی از سال 90 تغییر کاربری داده و به مراکز رشد و آزمایش جامع تحقیقاتی تبدیل شد همچنین بعد از فراهم کردن زیرساخت های لازم این مکان از سال 92 کاندید برای پارک علم و فناوری سلامت شد، که در سال 97 با موافقت وزارت بهداشت و هیئت امنای دانشگاه در سال 98 این مکان در اختیار پارک علم و فناوری سلامت قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه طی سال های فعالیت بیش از 90 واحد فناور در این پارک مستقر شده و محصولات بسیاری تولید کرده اند، افزود: ما در سه حوزه دارو، تجهیزات پزشکی و IT فعالیت داریم.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای ترویج کسب وکار در این حوزه ضعیف عمل کرده است، لذا برای تشویق، استارتاپ ویکندهایی را ایجاد کرده ایم که شامل، استارتاپ در حوزه های دارو و محصولات دندانپزشکی و داروهای سنتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک علم و فناوری سلامت مشهد کمبودهای زیرساختی فراوانی دارد

پارک علم و فناوری سلامت مشهد کمبودهای زیرساختی فراوانی دارد