مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:352020-02-25حوادث

مرد 59 ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد


رییس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس، مرد 59 ساله زاهدانی پس از 55 روز اسارت، از چنگال آدم ربایان رها و صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگشت.

- ابراهیم ملاشاهی امروز در در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام فقدانی مردی 59 ساله در شهر زاهدان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات از اعضای خانواده این مرد سالخورده مشخص شد، در دهم دی ماه سال جاری از منزل خارج و دیگر بازنگشته و تلاش 24 ساعت اعضای خانواده او نیز برای یافتنش نتیجه ای نداشت که با حضور آنها  در پلیس آگاهی و تشکیل پرونده فقدانی بلافاصله تحقیقات پلیس آغاز شد.

سرهنگ ملاشاهی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده فقدانی در پلیس آگاهی افرادی ناشناس با خانواده این فرد تماس گرفته و در قبال آزادی او مبلغ50 میلیارد ریال درخواست کردند.

رییس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده، تحقیقات گسترده ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی گروگانگیران و رهایی او آغاز شد که در پی تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد این مرد توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پژو پارس ربوده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد 59 ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد

مرد 59 ساله زاهدانی از چنگال آدم ربایان رها شد