مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 11:002020-02-25اقتصادي

قرارداد راه اندازی برنامه پرورش کسب و کارهای نوپا به امضا رسید


قرارداد مشارکت در طراحی و اجرای برنامه پرورش کسب وکارهای نوپای نوآورانه و فناوری محور در حوزه هوشمندسازی صنعتی با اولویت خودرو در محل کارخانه نوآوری آزادی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، قرارداد مشارکت در طراحی و اجرای برنامه پرورش کسب وکارهای نوپای نوآورانه و فناوری محور در حوزه هوشمندسازی صنعتی با اولویت خودرو با حضور مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های هم آوا، رینگ خودرو و بسا پارس صنعت در محل کارخانه نوآوری آزادی به امضا رسید.

رضا کلانتری نژاد، مدیرعامل شرکت هم آوا ضمن تشریح ابعاد این همکاری گفت: توسعه علمی، ارتقای دانش بومی و درآمدزایی در حوزه هوشمندسازی خودرو نسبت به جذب استعدادها و کارآفرینان با کمک رشد و توسعه کسب و کارهای نوپا از اهداف اصلی این قرارداد است.

وی افزود: این برنامه پرورش کسب و کار دارای سه مرحله ی بررسی و انتخاب تیم ها - ایده ها با روش های رایجی همچون برگزاری رویدادهای سرنخ (با رویکرد تطابق نیاز و راه حل)، رویداد نوآوردگاه (با هدف شبیه سازی و تطابق راه حل با بازار، فرایند شناسایی و شکار تیم های برتر) و فرآیند ثبت نام مستقیم در وبسایت برای بررسی و انتخاب طی 2 ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد راه اندازی برنامه پرورش کسب و کارهای نوپا به امضا رسید

قرارداد راه اندازی برنامه پرورش کسب و کارهای نوپا به امضا رسید