مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:352020-02-25اجتماعي

بارش شدید باران در 10 استان کشور


مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در 10 استان کشور طی امروز(6 اسفند) از کاهش تدریجی دمای هوا در برخی مناطق خبر داد.

- مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در 10 استان کشور طی امروز(6 اسفند) از کاهش تدریجی دمای هوا در برخی مناطق خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: امروز (6 اسفند) سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است و در نوار غربی، مرکز، دامنه های جنوبی البرز بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعد ازظهر با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر بارش و کاهش دما در استان های شمالی آغاز می شود و دریا مواج خواهد شد، تصریح کرد: شدت بارش در استان های لرستان، شمال خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، غرب اصفهان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و تهران است.

در جنوب استان خوزستان نیز وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

ضیاییان افزود: صبح فردا (7 اسفند) گستره فعالیت این سامانه بارشی کل کشور را فرا می گیرد و علاوه بر این مناطق در برخی مناطق جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش باران گاهی همراه با رعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران در 10 استان کشور

بارش شدید باران در 10 استان کشور