مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-25سياسي

روح مطالبه گری و مسوولیت پذیری دو رکن رشد جامعه است


دبیر ستاد امر معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: روحیه مطالبه گری و مسئولیت پذیری مردم باعث توسعه و پیشرفت جامعه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام حسن کریمی صبح امروز در نشست با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان گفت: زمینه های همکاری و مسیرهای مشترک، برای اشاعه معروفات و منکرات در جامعه باشد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دو حوزه فرهنگ و هنر موثر است  و موفقیت در این دو حوزه نشانگر فعالیت های اثر بخش در جامعه و سمت دهی به هدایت و تعالیم اسلامی سوق است.

دبیر ستاد امربمعروف هرمزگان با بیان اینکه در حرکت به سوی فرهنگ اسلامی ما در حال تلاش و تزریق این فرهنگ به جامعه هستیم، ادامه داد: دشمن نیز به دنبال برنامه های مختلف در جهت دوری مردم از فرهنگ اسلامی و دین است.

حجت الاسلام کریمی بیان داشت: با توجه به اینکه دو فریضه امر به معروف و نهی از منڪر اساس و پایه فعالیت های اجتماعی است، اگر اجتماعی تشکیل شود و این دو فریضه نهادینه شود باعث حفظ اجتماع از خطر اضمحلال و و انحراف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح مطالبه گری و مسوولیت پذیری دو رکن رشد جامعه است

روح مطالبه گری و مسوولیت پذیری دو رکن رشد جامعه است