مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 06:262020-02-25اقتصادي

تشکیل پرونده برای گرانفروشان و احتکار کنندگان مایحتاج بهداشتی


معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: نظارت بر داروخانه ها به صورت جدی در دستور کار قرار دارد و پرونده برای گرانفروشان ماسک و ژل تشکیل شده که بیشتر پرونده ها به گرانفروشی ماسک مربوطه می شود.

- سیامک آقایی، معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه طی هفته اخیر مواد ضدعفونی کننده دست، در داروخانه های شهر کمیاب  و نایاب شده است، گفت: روز گذشته شرایط بهتری در بازار حاکم بوده است.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: نظارت بر داروخانه ها به صورت جدی در دستور کار قرار دارد، پرونده برای گرانفروشان و احتکارکنندگان ماسک و ژل تشکیل شده که بیشتر پرونده ها به گرانفروشی ماسک مربوطه می شود.

وی افزود: نشست با تولیدکنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی برگزار شده است و طی این نشست ها مقرر شد که تمامی این تولیدکنندگان یک خط تولید به این امر اختصاص دهند چه بسا تولیدکنندگانی که از گذشته اینکار را انجام داده اند.

آقایی با اشاره به اینکه اعلام قیمت و توزیع ماسک به عهده وزارت بهداشت است، گفت: مشکلات و کمبودها سطح استان را به صورت مستقیم با وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح خواهم کرد و در صدد رفع معضلات برخواهیم آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده برای گرانفروشان و احتکار کنندگان مایحتاج بهداشتی

تشکیل پرونده برای گرانفروشان و احتکار کنندگان مایحتاج بهداشتی