مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:502020-02-25ورزشي

نتیجه جالب نظرسنجی شبکه اصفهان؛ 3 بر صفر به نفع پرسپولیس!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار است طی چند روز آینده نتیجه بازی پرسپولیس وسپاهان از طرف کمیته انضباطی اعلام شود شبکه استانی اصفهان در یک نظرسنجی از هواداران فوتبال این سوال را پرسیده که بهترین و عادلانه ترین تصمیم در خصوص بازی سپاهان .

- نتیجه جالب نظرسنجی شبکه اصفهان؛ 3 بر صفر به نفع پرسپولیس! شبکه استانی اصفهان در یک نظرسنجی از هواداران فوتبال این سوال را پرسیده که بهترین و عادلانه ترین تصمیم در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس کدام گزینه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که قرار است طی چند روز آینده نتیجه بازی پرسپولیس وسپاهان از طرف کمیته انضباطی اعلام شود شبکه استانی اصفهان در یک نظرسنجی از هواداران فوتبال این سوال را پرسیده که بهترین و عادلانه ترین تصمیم در خصوص بازی سپاهان و پرسپولیس کدام گزینه است.

4 گزینه هم به این شکل مطرح شده؛1- نتیجه 3 برصفر به نفع پرسپولیس شود2- نتیجه 3 بر صفر به نفع سپاهان3- برگزاری مجدد بازی در نقش جهان بدون تماشاگر4- برگزاری بازی در نقش جهان با حضور تماشاگر.

اما نتیجه نظرسنجی این شبکه استانی جالب توجه است بیشتر از 45 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند نتیجه بازی باید 3 برصفر به نفع پرسپولیس شود وتنها 15 درصد معتقد بودند که بازی باید به نفع سپاهان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه جالب نظرسنجی شبکه اصفهان؛ 3 بر صفر به نفع پرسپولیس!

نتیجه جالب نظرسنجی شبکه اصفهان؛ 3 بر صفر به نفع پرسپولیس!