مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-25سياسي

پوستر دوازدهیمن جشنواره داستان بانه رونمایی شد


این مراسم با حضور جمعی زیادی از فعالان فرهنگی و انجمن های مردم نهاد در دفتر شورای اسلامی شهر بانه برگزار شد و طبق اعلام دبیر دوازدهمین جشنواره داستان بانه تاکنون 681 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و کار داوری آثار نیز آغاز شده است.

فواد جهانی افزود: دوازدهیمن جشنواره داستان بانه از 21 تا 24 اسفند ماه جاری برگزار می شود البته در صورتی که شرایط برای برگزاری این جشنواره بدلیل شرایط موجود بهداشتی و مقابله با شیوع بیماری کرونا مساعد نباشد، برگزاری ان به اوایل سال آینده موکول می شود البته قرار بر این بود جشنواره در آذر ماه برگزار شود که با تصمیم کمیته زمان برگزاری به تعویق افتاد.

وی جشنواره داستان بانه را نخستین جشنواره داستان کوتاه کشور معرفی کرد و افزود: تاکنون 402 اثر داستان کوتاه فارسی، 156 اثر داستان کوتاه کُردی، 21 اثر مقاله فارسی، 9 اثر مقاله کُردی، 25 اثر داستان کوتاه کُردی کودکان کمتر از 14 سال و 70 اثر داستان کوتاه فارسی کودکان کمتر از 14 سال به دبیرخانه رسیده است.

جهانی با بیان اینکه از تمام استان های کشور آثار نویسندگان به دبیرخانه ارسال شده که برخی شرایط لازم برای شرکت در جشنواره را نداشتند، اظهار داشت: تیم داوری با نظارت کمیته علمی کار بررسی آثار را آغاز کرده و این پروسه همچنان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر دوازدهیمن جشنواره داستان بانه رونمایی شد

پوستر دوازدهیمن جشنواره داستان بانه رونمایی شد