مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:352020-02-25سياسي

عزم مسئولان کرمان برای پیشگیری از کرونا ویروس جدید


آنان با اشاره به اینکه برنامه ریزی های لازم برای مبارزه علمی و عملی با این ویروس در جای جای این استان انجام گرفته و یا در دست اقدام است از شهروندان خواستند که در این ارتباط بدور از هر گونه نگرانی و تشویش همکاری لازم را با متولیان امور بهداشتی و توجه به توصیه های آنان داشته باشند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان این موضوع که استان در مرحله پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس جدید قرار دارد این نوید را به مردم استان دادکه اگر نیاز به مهار ویروس نیز باشد این آمادگی از هر حیث وجود دارد.

محمدصادق بصیری افزود: مسئولان این استان درصدد ایجاد مرکز تلفن اطلاع رسانی در مورد کرونا ویروس هستند که این مهم تصویب شده و پیگیری هم خواهیم کرد که این مرکز با همکاری فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود تا مردم بتوانند سئوالات خود را در مورد بیماری کرونا مطرح کنند و بدانند پاسخ هایی که دریافت می کنند صحیح است.

وی اظهار داشت: نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان برای هماهنگی و آمادگی بیشتر در زمینه پیشگیری، کنترل و مراقبت های مهار ویروس برگزار شد.

مردم اخبار را از منابع رسمی دریافت کنند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه محور تمام تصمیم گیری ها و اطلاع رسانی در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم مسئولان کرمان برای پیشگیری از کرونا ویروس جدید

عزم مسئولان کرمان برای پیشگیری از کرونا ویروس جدید