مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 اسفند 1398 ساعت 05:252020-02-25اقتصادي

شهروندان مشهدی تخلفات صنفی در خصوص کرونا را افشا کردند


امیر دلداری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 19 دیشب گزارشهای مردمی مبنی بر خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا و گران فروشی آنها از سوی برخی واحدهای فروش تجهیزات پزشکی در مشهد به بازرسان صنوف ارسال شد.

وی اضافه کرد: بازرسان بلافاصله در محل حضور یافته و تخلفات را پیگیری کردند که در نتیجه آن مشخص شد که دو واحد صنفی تجهیزات پزشکی از فروش دستکش یک بار مصرف، محلول ضدعفونی کننده و پد استریل به مردم خودداری می کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بازرسان ضمن تشکیل پرونده تخلف برای واحدهای مزبور، لوازم مزبور را از مخفیگاه صنوف بیرون آورده و خود اقدام به فروش آنها به مردم به قیمت واقعی شان کردند.

دلداری افزود: یک واحد عرضه تجهیزات پزشکی نیز شب گذشته بنا بر گزارشهای مردمی اقدام به گران فروشی ملزومات پیشگیری از کرونا کرده بود به طوری که جعبه دستکش یک بار مصرف 175 هزار ریالی را به قیمت 370 هزار ریال به فروش می رساند.

وی ادامه داد: برای واحد متخلف مزبور پرونده تخلف تشکیل و وی وادار به عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا به قیمت اصلی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با هرگونه گران فروشی یا خودداری از عرضه ملزومات پیشگیری از کرونا توسط واحدهای صنفی تجهیزات پزشکی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان مشهدی تخلفات صنفی در خصوص کرونا را افشا کردند

شهروندان مشهدی تخلفات صنفی در خصوص کرونا را افشا کردند