مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-24اجتماعي

مشمولان غایب به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند


سرهنگ امید همتی مجد، معاون وظیفه عمومی استان قزوین گفت: بنابر اعلام رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا همان طور که قانون جریمه مشمولان غایب در سال جاری اجرا نشده، در سال آینده نیز به هیچ وجه اجرا نمی شود و بنابراین مشمولان غایب باید برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: قانون جریمه مشمولان غایب در سال جاری اجرا نشده و به هیچ وجه دولت برنامه ای برای اجرای مجدد این قانون در سال آینده نخواهد داشت.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: با توجه به حذف قطعی قانون جریمه، تمامی مشمولان غایب باید برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس به اضافه 10) اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی استان قزوین ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه رده های نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی، در طرح شناسایی مشمولان غایب، عدم ارایه خدمات به آنان در دستور کار قرار گرفته و با اجرای دقیق قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی آنان نیز با شدت بیشتر پیگیری می شود.

سرهنگ همتی خاطر نشان کرد: مشمولان غایب در صورتی که برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکنند، برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت های اجتماعی از جمله عدم دریافت تسهیلات بانکی، استخدامی و به کارگیری در دستگاه های دولتی و خصوصی روبرو میش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشمولان غایب به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند

مشمولان غایب به دفاتر پلیس به اضافه 10 مراجعه کنند