مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-24اقتصادي

تجهیزات شهر بازی ها البرز ایمن سازی شد


فتانه شکرالهی روز دو شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 533 بازرسی در اجرای این طرح نظارتی از تجهیزات تفریحی در استان البرز توسط شرکت های بازرسی تحت پوشش اداره کل استاندارد انجام شده است.

وی ادامه داد : استاندارد سازی تجهیزات تفریحی مستقر در پارک ها ، زمین های بازی محله ای و پارک های آبی از اهمیت بسیاری برای سازمان استاندارد برخوردار بوده و این اداره کل با حساسیت بسیار این امر مهم را پیگیری می کند.

شکرالهی گفت:بیشترین عدم انطباق ها در استان البرز متعلق به تجهیزات موجود در زمین های بازی محله ای و خانه های بازی کودکان بوده که خوشبختانه با حمایت قاطع دستگاه قضایی ،امور استاندارد سازی خانه های کودک با سرعت در حال پیشرفت بوده اما استاندارد سازی زمین های بازی محله ای به دلیل مشکلات خاص شهرداری ها در تامین بودجه با کندی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت:با تشکیل تیم های ویژه از ابتدای اسفند ماه سال جاری تا پایان تعطیلات نوروز کنترل و بازرسی تجهیزات تفریحی با حساسیت کامل پیگیری شده است .

مدیرکل استاندارد استان البرز از شهروندان مسوولیت پذیر خواست تا از طریق سامانه ارتباطی 1517 گزارش تجهیزات تفریحی غیر استاندارد را به این اداره کل اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات شهر بازی ها البرز ایمن سازی شد

تجهیزات شهر بازی ها البرز ایمن سازی شد