مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 13:062020-02-24اجتماعي

آماده باش شهرداری همدان برای جلوگیری از آبگرفتگی


وحید علی ضمیر روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران طی دو روز آینده و احتمال وقوع سیلاب، شهرداری همدان تمهیدات لازم را برای کاهش آبگرفتگی معابر صورت داده است.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات پیشگیرانه، بازدیدهای دوره ای از وضعیت رودخانه ها، مستندسازی، تهیه گزارش و ارسال به مناطق شهرداری جهت لایروبی، پاکسازی، ترمیم دیوارها، کف سازی و پاکسازی نهری ها و کلکتورهای هدایت آبهای سطحی توسط نیروهای خدمات شهری به صورت مستمر است.

علی ضمیر خاطرنشان کرد: همچنین مناطق شهرداری با توجه به اولویت های موجود بر مبنای مطالعات طرح جمع آوری و هدایت آبهای سطحی هر ساله بخشی از کلکتورهای آبهای سطحی را اصلاح و مقاطعی از رودخانه ها را بهسازی می کند.

وی گفت: برای جلوگیری از بروز حوادث ناشی از جاری شدن سیلاب عمده ترین نقاط آب گرفتگی شناسایی شده و تمامی کانال ها و رودخانه ها در چندین نوبت پاکسازی و لایروبی شده اند.

علی ضمیر ادامه داد: برای مقابله با آبگرفتگی احتمالی در سطح شهر 600 نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری با تجهیزاتی همچون ماشین آلات مکانیزه سنگین، سبک، پمپ های مکش و کیسه های شن جهت انحراف مسیر آب در حالت آماده باش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش شهرداری همدان برای جلوگیری از آبگرفتگی

آماده باش شهرداری همدان برای جلوگیری از آبگرفتگی