مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:352020-02-24اقتصادي

افزایش عرضه ماسک در گیلان/ پرهیز از سفرهای غیرضروری


استاندار گیلان با اشاره به افزایش تولید و عرضه ماسک در سطح استان، گفت: شهروندان تا اطلاع ثانونی از سفرهای غیر ضروری در شهر و به استان گیلان خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از خط تولید ماسک و انواع مواد شوینده و بهداشتی در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی از سوی شهروندان گیلانی، اظهار کرد: در روزهای گذشته با توجه به انتشار ویروس کرونا و افزایش تقاضای شهروندان برای ماسک و محلول های ضد عفونی کننده با کمبود در این زمینه مواجه شده ایم.

وی با بیان اینکه در همین راستا و برای تأمین تقاضا خط تولید دو واحد صنعتی به صورت ویژه به تولید ماسک و محلول های ضد عفونی کننده اختصاص داده شد، گفت: این واحد تولید روزانه چندین هزار ماسک تولید می کنند.

استاندار گیلان با اشاره به عرضه ماسک از امروز در سطح استان، افزود: شهروندان باید توجه کنند که بر اساس توصیه مختصصان تنها افراد دارای مشکل و یا کسانی که در مراکز عمومی و درمانی فعالیت دارند باید از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی های لازم برای ورود این محصولات از سایر نقاط کشور به استان نیز صورت گرفته و دستورات لازم به سازمان صمت داده شده است، تصریح کرد: میزان تولید ماسک در استان می تواند جوابگوی نیاز شهروندان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش عرضه ماسک در گیلان/ پرهیز از سفرهای غیرضروری

افزایش عرضه ماسک در گیلان/ پرهیز از سفرهای غیرضروری