مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-24پزشكي

تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پرهیز از سفرهای غیرضروری


, رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به دلیل شیوع ویروس کووید-19در برخی از شهرهای شمالی٬ از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کرده و به توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در این خصوص توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری،سیدعباس موسوی در جلسه پدافند غیرعامل مازندران که درباره شیوع بیماری کرونا برگزار شده است، اظهار کرد: درباره سفرهای غیرضروری مازندرانی ها به استان های دیگر و ساکنان نقاط دیگر ایران  به این استان هشدار داد.

وی همچنین به مردم  توصیه کرد که به دلیل شیوع ویروس کووید-19در برخی از شهرهای شمالی٬ از سفرهای غیرضروری به مازندران پرهیز کرده و به توصیه های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی در این خصوص توجه کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: مردم باید نسبت به این وضعیت،  مراقبت های دقیق و پیشگیرانه را به عمل آورند چرا که تنها راه مقابله با این ویروس، فعلا پیشگیری است.

موسوی  با اشاره به این که برای کنترل این بیماری همراهی مردم ضروری است در ادمه گفت: از آنجاییکه چندین مورد از افراد مشکوک  مبتلا به ویروس کرونا در مازندران مشاهده شده است و تجهیزات پزشکی این استان برای پاسخگویی با این بیماران بسیج شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پرهیز از سفرهای غیرضروری

تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران برای پرهیز از سفرهای غیرضروری