مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 12:302020-02-24پزشكي

برخورد با منتشر کنندگان اکاذیب با موضوع ویروس کرونا در فضای مجازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا درباره انتشار شایعات مربوط به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی اظهار کرد: - سردار مجید از برخورد شدید پلیس با منتشرکنندگان اکاذیب و شایعات گوناگون در رابطه با ویروس کرونا در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار وحید مجید رییس پلیس فتا درباره انتشار شایعات مربوط به شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی اظهار کرد: با توجه به اظهارنظر وزارت بهداشت و درمان کشور مبنی بر کرونا ویروس متاسفانه در روز های اخیر شاهد شایعات گوناگون در فضای مجازی در قالب های متفاوت از جمله فیلم، کلیپ و عکس نوشته متعدد هستیم.

وی افزود: بر همین اساس پلیس فتا در تیم های تخصصی در تهران و در سراسر کشور به صورت مستمر اقدام به رصد و پایش داده های بارگذاری شده تحت عنوان ویروس کرونا کرده است.

سردار مجید گفت: با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که حجم زیادی از داده های اشتراک گذاشته شده در فضای سایبری عمدتا در شبکه های اجتماعی کذب و جعلی است.

وی بیان با بیان اینکه پلیس فتا در رابطه با این موضوع اقدام به شناسایی عاملین کرده است، افزود: این افراد با هدف همچون سودجویی اقتصادی، تخریب شخصیت، تشویش اذهان عمومی و تکرر خاطر هموطنان اقدام به چنین اعمالی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با منتشر کنندگان اکاذیب با موضوع ویروس کرونا در فضای مجازی

برخورد با منتشر کنندگان اکاذیب با موضوع ویروس کرونا در فضای مجازی