مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-24اقتصادي

وضعیت مشهد سفید است/ توزیع ماسک در مترو و بازار


با معاون وزیر رایزنی کردیم و قرار شد سهمیه اقلامی مانند ماسک را بگیریم که اگر در اختیارمان قرار گیرد، در مترو یا اماکن خدماتی مانند بازارهای روز توزیع می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا کلایی پیش از ظهر امروز در هشتاد و ششمین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با بیان اینکه ما با بحران بسیار جدی مواجه شدیم، اظهار کرد: با توجه به آنچه دیروز در جلسه اضطراری شورای تأمین استان اعلام شد، مورد قطعی در مورد مبتلا به ویروس کرونا نداریم و فعلاً اوضاع سفید و مناسب است.

شهردار مشهد با اشاره به لایحه دوفوریتی مجوز تأمین تجهیزات پیشگیری از شیوع ویروس کرونا که امروز در شورای شهر مشهد به تصویب رسید، افزود: با توجه به بحث پیشگیری این ویروس در شهر مشهد اقداماتی از جمله ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی، آموزش ها، اجرای نکاتی در حوزه های اداری و امثال این موارد انجام شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعملی توسط مدیریت بحران تنظیم و ابلاغ شده است، ابراز کرد: در این دستور العمل وظایف حوزه های مختلف روشن و کمیته ای برای این موضوع نیز تشکیل شد.

مشهد با توجه به موقعیتش در معرض شیوع کرونا قرار دارد کلایی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در این موضوع باید دقیق و شفاف باشد، اظهار کرد: شهر مشهد با توجه به ویژگی ها و موق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت مشهد سفید است/ توزیع ماسک در مترو و بازار

وضعیت مشهد سفید است/ توزیع ماسک در مترو و بازار