مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-24اقتصادي

مشترکان کم مصرف برق لرستان 29.5 میلیارد ریال جایزه گرفتند


فریدون خودنیا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پیک بار سال 98 با هشت هزار و 912 مشترک تفاهم نامه همکاری امضا شد که از این تعداد هفت هزار و 418 مشترک، همکاری موثر و مناسب داشته و اقدام آنان منجر به کاهش پیک برق مصرفی و ارائه پاداش 29.

5 میلیارد ریالی به آنها شد.

وی با بیان اینکه میزان پیک بار برق مصرفی مشترکان امسال به سال گذشته کاهش 10.

6 درصدی داشته ادامه داد: این کاهش بار مصرفی در پیک بار تابستان باعث تامین برق پایدار به سایر مشترکان و کاهش چشمگیر میزان خاموشی ها در زمان پیک بار شد.

وی با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی مدیریت مصرف انرژی بیان داشت: شرکت توزیع نیروی برق لرستان جهت نهادینه سازی مدیریت مصرف برق از ظرفیت های آموزشی برای اقشار مختلف از جمله مدارس، ادارات، مشترکان خانگی و مساجد استفاده کرده و برگزاری همایش، کارگاه آموزشی، توزیع بروشور، تولید انیمیشن و برنامه های رادیویی و تلویزیونی را در دستور کار دارد.

خودنیا گفت: در روند محاسبه میزان تخفیف و مصرف هیچ گونه عامل انسانی دخالت نداشته و میزان همکاری به صورت سیستمی و مکانیزه صورت گرفته که این امر با فراهم نمودن زیر ساخت های لازم از جمله نصب گسترده کنتور های فهام(هوشمند)، نرم افزار شهاب جهت رصد آنلاین رفتار مصرفی مشترکین دیماندی، نرم افزار سمپ(سامانه مدیریت پیک بار) محقق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان کم مصرف برق لرستان 29.5 میلیارد ریال جایزه گرفتند

مشترکان کم مصرف برق لرستان 29.5 میلیارد ریال جایزه گرفتند