مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-24ورزشي

کرونا در پاکدشت مشاهده نشده است


هادی تمهیدی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، پیش از برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان پاکدشت تشکیل و مصوبات این جلسات مبنی بر لزوم بسیج تمامی امکانات برای مقابله با این بیماری از سوی دستگاه های مختلف اجرایی شد.

وی گفت: با برگزاری دومین جلسه ستاد پیشگیری از بیماری کرونا، تمامی ادارات و نهادها از جمله شهرداری، سازمان های اتوبوس رانی، آموزش و پرورش و دیگر ارگان هایی که به نوعی با تراکم جمعیت مواجهند موظف شدند تا زیر نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به اجرای ضدعفونی اماکن عمومی اقدام و از ادامه فعالیت آموزشگاه ها، فضاهای ورزشی، استخرها و قلیان سراها جلوگیری شود.

تمهیدی با تأکید بر این که تا کنون هیچ موردی از ابتلای شهروندان پاکدشتی به بیماری کرونا مشاهده و گزارش نشده افزود: بیمارستان های زعیم و شهدای پاکدشت برای مقابله با این بیماری در آماده باش کامل به سربرده و موارد مشکوک را بلافاصله مورد آزمایش قرار می دهند.

وی افزود: با توجه به تردد روزانه هزاران خودرو از پاکدشت به سمت استان های شرقی کشور و شهرک های صنعتی اطراف، کلیه وسایل نقلیه عمومی، اماکن کارگری و سرویس های رفت و برگشت آنان روزانه ضدع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در پاکدشت مشاهده نشده است

کرونا در پاکدشت مشاهده نشده است