مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-24پزشكي

لغو تمام مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه تا پایان فروکش کردن موج کرونا در کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از لغو تمامی مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه تا پایان فروکش کردن موج کرونا در کشور خبر داد.

صابر رحیمی، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و ضرورت اهتمام و توجه همه آحاد جامعه به کنترل و جلوگیری از شیوع این ویروس، اظهارکرد: همه فعالین و ارائه دهندگان خدمات در حوزه ورزش به منظور پیشگیری موثرتر در برابر ابتلا به ویروس کرونا، باید تمام نکات لازم بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت ابلاغ شده را به دقت اجرا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان، رحیمی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل های صادر شده از سوی ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش برای همه فعالین و باشگاه ها و موسسات ورزشی که به مردم خدمات ارائه می کنند، الزامی است.

وی تاکید کرد: تمامی هیات های ورزشی، باشگاه های ورزشی، بخش ها و سایر نهادهای فعال در حوزه ورزش مکلف به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و تصمیمات اتخاذ شده مراجع ذیصلاح در این زمینه بوده و نسبت به اجرای تکالیف ابلاغی مسئول خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تمام مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه

لغو تمام مسابقات ورزشی غیرضروری در کرمانشاه