مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:062020-02-24سياسي

مردم در برابر بیماری کرونا، خود را نبازند


حجه الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی روز دوشنبه در نشست شورای سلامت افزود: بیش از هر چیز باید به حفظ نشاط و روحیه افراد توجه کرد و همراه با آن مردم را توجیه کرد تا با ناچیز نشمردن خطر این ویروس با رعایت مسائل بهداشت فردی به صورتی کامل خود را از این بیماری و خطر دور کنند.

وی نسبت به اطلاع رسانی بر رعایت موارد بهداشتی و ایمنی در سطح شهر و همچنین در میان خانه ها تاکید کرد تا موردی نگران کننده در شهر و دیار خود نداشته باشیم.

امام جمعه میبد همچنین لطمه ندیدن اقتصاد و معیشت مردم را در وضعیت پیش آمده یادآور شد که لازم است مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار میبد هم در این نشست که با حضور اعضای شورای تامین برگزار شد ، گفت: علی رغم اینکه نباید در مقابل این موضوع حساسیت ایجاد کرد اما باید توجه داشت عملکرد و مقابله ای ضعیف در مقابل این خطر اختلال در همه امور را به دنبال دارد.

حسین فلاح همه ادارات ، دستگاه ها و ارگان ها را ملزم به اجرای دستورالعمل های مرتبط به رعایت نکات بهداشتی و ایمنی برای دچار نشدن مردم به ویروس کرونا کرد.

وی با اشاره به لزوم حساسیت انجام وظیفه دستگاههای خدمات رسان نظیر بخشداری ها ، شهرداری ها و دهیاری ها در این ارتباط و لزوم عمل به تدابیر لازم ، لغو کردن جشنواره ها و نمایشگاه ها یادآور شد که یا به آن عمل شده و یا اینکه در دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در برابر بیماری کرونا، خود را نبازند

مردم در برابر بیماری کرونا، خود را نبازند