مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-24بين الملل

دیدار امروز وزرای دفاع آمریکا و کره جنوبی در سایه مناقشه هزینه ها


در شرایطی که وزیر دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) با همتای آمریکایی خود در واشنگتن دیدار می کند، ارتش آمریکا تاکید بر سئول برای پرداخت مبالغ بیشتری از هزینه های دفاعی را افزایش داده و هشدار می دهد چنانچه در آینده نزدیک توافقی انجام نشود، - در شرایطی که وزیر دفاع کره جنوبی امروز (دوشنبه) با همتای آمریکایی خود در واشنگتن دیدار می کند، ارتش آمریکا تاکید بر سئول برای پرداخت مبالغ بیشتری از هزینه های دفاعی را افزایش داده و هشدار می دهد چنانچه در آینده نزدیک توافقی انجام نشود، تبعاتی در پی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیئونگ-دو جئونگ، وزیر دفاع کره جنوبی و مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا قصد دارند در مورد بن بست مذاکرات با کره شمالی و همچنین طرح هایی برای ارائه کنترل نیروها به کره جنوبی در شبه جزیره کره در صورت وقوع جنگ رایزنی کنند.

اما این دو مساله تحت الشعاع مذاکراتی بر سر میزان مبلغی است که کره جنوبی باید در قبال حفظ حدود 28 هزار و 500 نیروی آمریکایی مستقر در آنجا به واشنگتن پرداخت کند.

آخرین توافقنامه اقدامات ویژه (SMA) در پایان ماه دسامبر، پس از پایان شکست چندین دور مذاکرات تمدید نشد و اکنون ارتش آمریکا می گوید که بودجه آن ها به زودی برای هزاران غیرنظامی کره جنوبی که برای پشتیبانی از پایگاه ها تلاش می کنند، تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار امروز وزرای دفاع آمریکا و کره جنوبی در سایه مناقشه هزینه ها

دیدار امروز وزرای دفاع آمریکا و کره جنوبی در سایه مناقشه هزینه ها