مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-24حوادث

پلیس کرمانشاه آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است


کرمانشاه_ جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جمال سلمانی اظهار داشت: نقاط مختلف استان در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حضور مسافران و گردشگران داخلی و حتی خارجی است.

وی افزود: وجود جاذبه های گردشگری فراوان در استان کرمانشاه بسیاری از مردم را ترغیب می کند که سفری به این دیار داشته باشند و از آنها بازدید کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان شهرستان جوانرود به خاطر وجود بازارچه مرزی همواره یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده است به گونه ای که اکثر آنهایی که به کرمانشاه سفر می کنند سری نیز به این شهرستان می زنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این میان آنچه که بسیار مهم و حائز اهمیت است امنیتی است که باید توسط تأمین شود، چرا که مهمترین موضوعی که مسافران و گردشگران را مجاب به حضور و اقامت بیشتر در کرمانشاه می کند همین موضوع است.

سرهنگ جمالی با بیان اینکه ایجاد کوچک ترین ناامنی برای مهمانان نوروزی علاوه بر آنکه چهره بدی از کرمانشاه را در نظر آنها مجسم می کند باعث خواهد شد آنها نام استانمان را از لیست مسافرتی خود خارج و دیگر رغبتی برای ماندن نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کرمانشاه آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است

پلیس کرمانشاه آماده تامین امنیت مسافران نوروزی است