مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:462020-02-24اقتصادي

آغاز بکار رسمی خوشه گردشگری در یزد


معاون صنایع کوچک وزیر صمت با تاکید بر کمک به ذی نفعان گردشگری در شبکه سازی، گفت: خوشبختانه تجربه های قبلی کشور نشان داده که خوشه ها مدل های موفقی در سطح اجرایی کشور هستند و امیدواریم راه اندازی خوشه گردشگری زیلو نیز منجر به توسعه ای انبوه همراه با پیوستگی در این صنعت باشد.

- اصغر مصاحب در مراسم آغاز بکار رسمی خوشه گردشگری در یزد با اشاره به اهمیت و الزام فعالیت های این حوزه به صورت شبکه ای، اظهار کرد: همانطور که خوشه هایی در حوزه کشاورزی، کاشی و سنگ و طلا فعالیت می کنند، گردشگری نیز به عنوان یک صنعت از امروز صاحب خوشه می شود.

وی افزود: وضعیت ها و اولویت ها در کسب و کارها متفاوت است اما بازنگری از خوشه های کسب و کار و اولویت های آن باید بررسی شود، به همین منظور به دنبال این هستیم تا در طرح توسعه خوشه گردشگری به عنوان پیشرو در حوزه کسب و کار توفیق دیگری را برای یزد رقم بزنیم.

معاون صنایع کوچک وزیر صمت با بیان این که باید در شبکه سازی به ذی نفعان کمک شود، گفت: خوشبختانه تجربه های قبلی کشور نشان داده که خوشه ها مدل های موفقی در سطح اجرایی کشور هستند و امیدواریم راه اندازی خوشه گردشگری زیلو نیز منجر به توسعه ای انبوه همراه با پیوستگی در این صنعت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار رسمی خوشه گردشگری در یزد

آغاز بکار رسمی خوشه گردشگری در یزد