مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:402020-02-24سياسي

توصیه های انصاریان برای رفع بلا/ سالی که وبا آمد، آیت الله خوانساری با مردم چه گفت؟


حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و سخنران مذهبی با انتشار اطلاعیه ای توصیه هایی پیرامون جلوگیری از بلایا و ابتلا به بیماری ها به مردم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و سخنران مذهبی با انتشار اطلاعیه ای توصیه هایی را به مردم پیرامون جلوگیری از بلایا و ابتلا به بیماری ها داشت.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است: به همه مؤمنین و خصوصاً هموطنان عزیز توصیه می شود ضمن رعایت کلیه نکات و دستوراتی که متخصصین و اطبای محترم فرموده اند و رعایت بهداشت فردی که توجه به آن ضروری و لازم است و نیز پرهیز از ایجاد اضطراب بی جا و توکل به حضرت رب العالمین که همه چیز در ید قدرت اوست، جهت عنایت خاص حضرت رب العالمین به این نکات نیز توجه شود: 1ـ از درگاه پروردگار طلب مغفرت نموده و ذکر استغفار زیاد گفته شود تا به استناد به آیه شریفه اسْتَغْفِرُوا رَبَّکُمْ ثُمَّ تُوبُوا إِلَیْهِ یُرْسِلِ السَّماءَ عَلَیْکُمْ مِدْراراً.

مشمول رحمت حق واقع شویم.

2ـ از گفتن ذکر یارب خصوصاً در قنوت و رکوع و سجده نماز و به ویژه در سجده آخر (به تعداد 10 مرتبه) با حال خضوع و خشوع غفلت نشود.

3ـ توصیه ای را که عالم ربانی و عارف بالله و فقیه کم نظیر مرحوم آیت الله العظمی حاج سیداحمد خوانساری رضوان الله تعالی علیه نسبت به قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های انصاریان برای رفع بلا/ سالی که وبا آمد، آیت الله خوانساری با مردم چه گفت؟

توصیه های انصاریان برای رفع بلا/ سالی که وبا آمد، آیت الله خوانساری با مردم چه گفت؟