مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 10:052020-02-24اجتماعي

استخر آب گرم ایوب پیامبر خراسان شمالی تعطیل شد


حجت الاسلام عظیم آسوده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این استخر به علت خواص درمانی همه ساله در ایام فصول سرد پذیرای گردشگران و بیماران پوستی از نواحی مختلف کشور است.

چشمه آبگرم ایوب پیامبر در شمال روستای حاجی عبدالوهاب معروف به ایوب از توابع دهستان گیفان در فاصله 95 کیلومتری شمال بجنورد قرار دارد.

این چشمه آبگرم بر روی تپه ای به ارتفاع 300 متر از سطح دره گیفان واقع شده و به دلیل خواص درمانی، مورد توجه گردشگران بسیاری از گوشه و کنار کشور است.

در حاشیه استخر آبگرم، مقبره ای وجود دارد که اهالی آن را منسوب به ایوب پیغمبر (ع) می دانند.

به گفته مسئولان میراث فرهنگی، در تابستان امسال روزانه افزون بر پنج هزار نفر از مجموعه آبگرم ایوب بجنورد بازدید کرده و بعضاً از خواص درمانی آب آن بهره می برند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی نیز در مورد تعطیلی بومگردی ها و مراکز اقامتی گفت: امروز در نشستی برای این موضوع تصمیم گیری می شود.

علی کاظمی اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به مدیران این مراکز گوشزد شده است اما تصمیم برای تعطیلی آن ها امروز گرفته می شود.

هم اکنون هفت هتل، یک متل، 11 مهمان پذیر، 38 خانه مسافر و 35 اقامتگاه بوم گردی در استان مسافران را پذیرش می کنند، استان 863 هزار نفری خراسان شمالی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخر آب گرم ایوب پیامبر خراسان شمالی تعطیل شد

استخر آب گرم ایوب پیامبر خراسان شمالی تعطیل شد