مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-24سياسي

پل شهید بادپا پس از 5 سال افتتاح شد


پروژه غیرهم سطح شهید بادپا یکی از پروژه های عمران شهری در راستای روان سازی ترافیک کرمان در 13 آبان ماه سال 93 بین شهرداری کرمان و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شده است که امروز مصادف با روز مهندس افتتاح شد.

- ایسنا/کرمان پروژه غیرهم سطح شهید بادپا یکی از پروژه های عمران شهری در راستای روان سازی ترافیک کرمان در 13 آبان ماه سال 93 بین شهرداری کرمان و قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شده است که امروز مصادف با روز مهندس افتتاح شد.

محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز پنجم اسفندماه در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهم سطح شهید بادپا گفت: توجه به اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از سیاست های خوب و درست مدیریت های فعلی استان کرمان است.

وی با اشاره به آیین افتتاح شهید الله دادی اظهار کرد: مردم باید بدانند هزینه اجرای پل شهید بادپا چقدر است و هزینه پروژه این پل 50 میلیارد تومان است که حدود 10 درصد بودجه عمرانی شهرداری کرمان است.

استاندار کرمان بیان کرد: مقرر بود که این پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری برسد اما چند روز تاخیر در زمان افتتاح داریم که این تاخیر مورد قبول است ضمن آنکه 15 تیر سال 99 پروژه پل امیرکبیر به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این مطلب که مهندس رفتار جامعه را تعیین می کند و این ظرفیت مهندسین است که ما از آن استفاده می کنیم، اظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل شهید بادپا پس از 5 سال افتتاح شد

پل شهید بادپا پس از 5 سال افتتاح شد