مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:362020-02-24اجتماعي

سالن های ورزشی و مؤسسات آموزشی در قزوین تعطیل شد


مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی سالن های ورزشی و مؤسسات آموزشی در استان قزوین تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

- قدرت الله مهدیخانی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بهترین راه مقابله با بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از بروز احتمالی آن است لذا همه باید در این بخش متمرکز شویم.

وی بیان کرد: کاهش رفت و آمد شهروندان به مراکز پر جمعیت می تواند از شیوع آن بشدت جلوگیری کند لذا تلاش شده است با تصمیم مدیران استان از فعالیت های خطرساز جلوگیری شود.

مهدیخانی یادآور شد: پس از تعطیلی مدارس و مراکز دانشگاهی استان تصمیم گرفته شد فعلاً تا پایان هفته تمامی سالن های ورزشی خصوصی و دولتی، استخرها، مؤسسات آموزشی، کلاس های زبان خارجی، موسیقی، خطاطی، خیاطی، کلاس های هنری، تا پایان هفته تعطیل شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین افزود: همچنین اماکن تاریخی و گردشگری، تعطیل اعلام می شود تا از شیوع احتمالی بیماری کرونا جلوگیری شود.

وی اظهار داشت: از شهروندان انتظار می رود در حد امکان از حضور در مراکز پر جمعیت و مراکز خرید خودداری کنند.

مهدیخانی تصریح کرد: از مردم استان انتظار داریم با رعایت بهداشت فردی و شستشوی مداوم دست ها در طول روز مراقب سلامتی خود باشند تا از بروز این بیماری جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن های ورزشی و مؤسسات آموزشی در قزوین تعطیل شد

سالن های ورزشی و مؤسسات آموزشی در قزوین تعطیل شد