مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-24سياسي

ویزیت رایگان کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، از سوم تا هشتم اسفند ویزیت کلینیک اندومتریوز این مرکز برای کسانی که برای نخستین بار به این کلینیک مراجعه می کنند، - از سوم تا هشتم اسفند ویزیت کلینیک اندومتریوز این مرکز برای کسانی که برای نخستین بار به این کلینیک مراجعه می کنند، رایگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مرکز درمان ناباروری ابن سینا، از سوم تا هشتم اسفند ویزیت کلینیک اندومتریوز این مرکز برای کسانی که برای نخستین بار به این کلینیک مراجعه می کنند، رایگان است.

طرح ویزیت رایگان کلینیک اندومتریوز ابن سینا بخشی از کمپین حمایت از زوج های نابارور است که از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا برگزار می شود.

اندومتریوز یکی از بیماری های پیش رونده زنان در سنین باروری است که با علائمی مانند درد های لگنی حین قاعدگی، مقاربت و دفع ادرار و مدفوع همراه است و می تواند موجب ناباروری شود.

آمار ها نشان می دهند که اندومتریوز در حدود سی تا پنجاه درصد موارد می تواند علت ناباروری زنان باشد.

این بیماری می تواند با آغاز سن بلوغ در دختران ایجاد شود، بنابراین مادرانی که دختران نوجوان و جوان دارند نباید نسبت به علائمی مانند درد های شدید قاعدگی بی توجه باشند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویزیت رایگان کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا

ویزیت رایگان کلینیک اندومتریوز مرکز درمان ناباروری ابن سینا