مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:302020-02-24اقتصادي

بیش از 70 درصد خانوارهای قزوین مشمول طرح حمایت معیشتی شدند


معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین با اعلام اینکه 73.

7 درصد خانوارهای قزوین در آبان ماه مشمول طرح کمک حمایت معیشتی شدند، - ایسنا/قزوین معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین با اعلام اینکه 73.

7 درصد خانوارهای قزوین در آبان ماه مشمول طرح کمک حمایت معیشتی شدند، گفت: افرادی که مشمول نشده اند نیز می توانند هرچه سریعتر اعتراض خود را در سامانه رسیدگی به درخواست کمک حمایت معیشتی ثبت کنند.

قاسم آقاعلیخانی، معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری 73.

7 درصد خانوارهای قزوین مشمول طرح کمک حمایت معیشتی شدند ولی بعد از آن طی ثبت اعتراضات و تأیید برخی از خانوارها بر آمار مشمولین این طرح افزوده شد که آماری در این خصوص نداریم و به محض دریافت آمار به روز از وزارتخانه آن را در اختیار رسانه ها قرار خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه افرادی که هم زمان دارای شغل، خانه و خودرو باشند مشمول طرح کمک حمایت معیشتی نمی شوند، ادامه داد: اگر میزان درآمد تعیین شده در خانوارهای پنج نفره بیش از هشت میلیون، چهار نفره هفت میلیون، سه نفره 6 میلیون، دو نفره پنج میلیون و یک نفره چهار میلیون تومان باشد مشمول طرح کمک حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 70 درصد خانوارهای قزوین مشمول طرح حمایت معیشتی شدند

بیش از 70 درصد خانوارهای قزوین مشمول طرح حمایت معیشتی شدند