مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:262020-02-24سياسي

دوران رفاقت ها برای ساختن ایران آغاز شود


از امروز دوران رفاقتها برای ساختن ایران باید آغاز شود، این مجلس منتخب از 7 خرداد سال 99 مجلس همه ایران است؛ منتخبین آن هم با هر سلیقه ای نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مهرداد بذرپاش در یادداشتی نوشت: انتخابات تمام شد، با همه خوب و بدش به پایان رسید، با همه دلخوریها و خوشحالیها به سرانجام رسید،کشوری که یک روز انتخاباتش به تعویق نمی افتد یعنی یک کشور قوی است، از امروز دوران رفاقتها برای ساختن ایران باید آغاز شود، این مجلس منتخب از 7 خرداد سال 99 مجلس همه ایران است؛ منتخبین آن هم با هر سلیقه ای نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستند.

بعدها راجع به نرخ مشارکت هم صحبت می کنیم ولی فعلاً :   1-وظیفه به کار واداشتن این دولت و دستگاه های اجرایی وظیفه این مجلس از زمان تشکیل آن است.

  2-حفظ انسجام در میان منتخبین برای خدمت به مردم جزو ضرورتها است و خدای ناکرده قدرت طلبی های مضر در انتخابات هیئت رییسه و کمیسیون ها مجلس را فشل و آبروی جبهه انقلاب را خواهد برد.

  3- اعتماد مردم چونان سرمایه ارزشمندی  است که باید قدر آن را دانست و آن را پشتوانه ساختن ایران عزیز کرد.

یک روز را هم برای خدمت از دست دادن خسران است؛ پس از هم اکنون تشکیل جلسات کارشناسی و تصمیم سازی مقدمات حضور در مجلس را فراهم نمایید و گرنه چند ماه اول م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوران رفاقت ها برای ساختن ایران آغاز شود

دوران رفاقت ها برای ساختن ایران آغاز شود