مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:202020-02-24سياسي

احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به ورود کرونا ویروس به کشور و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری در استان البرز احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته وجود دارد.

- علی درویش پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: به دنبال مبتلا شدن چند نفر به بیماری کرونا ویروس در کشور و با دستور استاندار البرز پدافند زیستی در استان شکل گرفت و جلسات متعددی را برگزار کردیم.

درویش پور با بیان اینکه بسیج پیشگیری برای تقلیل مراکز تجمیع و تعطیلی مدارس بوده است، افزود: عصر امروز جلسه قرارگاه پدافندزیستی و شورای مدیریت بحران برگزار خواهد شد و در رابطه با تعطیلی مدارس تصمیم گیری می کنیم، احتمالا تا پایان هفته مدارس تعطیل شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات تنها در راستای پیشگیری است و استان البرز در وضعیت حاد قرار نگرفته، ادامه داد: ضرورت دارد از تجمعات سطح استان بکاهیم تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم، تعطیلات در سطح گسترده  اتفاق افتاده است و سینماها و کتابخانه ها و دیگر مراکز این چنینی نیز تعطیل شده اند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به سوءاستفاده برخی از توزیع کنندگان اقلام خوراکی  و داروخانه ها، اضافه کرد: علوم پزشکی نسبت به توزیع وسیع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته

احتمال تعطیلی مدارس تا پایان هفته