مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-24اقتصادي

پیشنهاد وزارت نیرو برای تشویق مشترکان خوش مصرف برق و گاز در زمستان 1398


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، طرح تشویق مشترکان خوش مصرف آب و برق که به پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور اسفند سال گذشته به تصویب رسید، - وزارت نیرو به منظور ترویج فرهنگ مدیریت مصرف انرژی، پیشنهاد تسری طرح تشویق خانوار های خوش مصرف برق به فصل زمستان و تعمیم طرح یادشده به مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی با هدف کاهش مصرف را به هیئت دولت ارائه نموده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت ، طرح تشویق مشترکان خوش مصرف آب و برق که به پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه کشور اسفند سال گذشته به تصویب رسید، کاهش مصرف حدود هشت میلیون مشترک خانگی در تابستان سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته و دریافت پاداش خوش مصرفی را به همراه داشت.

در روزهای سرد سال نیز محدودیت تأمین سوخت گاز طبیعی، مشکلاتی عدیده ای برای برنامه تولید نیروگاه ها ایجاد نموده و باعث می شود برخی واحدها از مدار خارج شده و یا به جای گاز طبیعی مجبور به استفاده از سوخت گاز مایع (نفت گاز و یا نفت کوره) شوند.

این موضوع از یک سو هزینه سوخت برای تولید برق را افزایش داده و از سوی دیگر، دارای تبعات زیست محیطی است که درصورت مدیریت مصرف برق و ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد وزارت نیرو برای تشویق مشترکان خوش مصرف برق و گاز در زمستان 1398

پیشنهاد وزارت نیرو برای تشویق مشترکان خوش مصرف برق و گاز در زمستان 1398