مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-24اقتصادي

بانک مرکزی به تخصیص ارز واردات برنج سرعت بخشد


دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران گفت:تعلل در تخصیص ارز برای واردات اقلام اساسی چون برنج، موجب آسیب دیدن امنیت غذایی کشور و ایجاد اختلال در ثبات بازار می شود.

- دبیر انجمن واردکنندگان برنج با انتقاد از تعلل نهاد مالی در تأمین ارز: بانک مرکزی به تخصیص ارز واردات برنج سرعت بخشد دبیر انجمن واردکنندگان برنج ایران گفت:تعلل در تخصیص ارز برای واردات اقلام اساسی چون برنج، موجب آسیب دیدن امنیت غذایی کشور و ایجاد اختلال در ثبات بازار می شود.

مسیح کشاورز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: آنچه مسلم است در شرایط کنونی که کشور تحت تحریم های خصمانه قرار دارد، باید از ذخایر ارزی مراقبت کنیم، اما این موضوع باید در خصوص اقلام غیرضروری اعمال شود و نباید اجازه دهیم ذخایر کالای اساسی کشور آسیب ببیند.

وی با بیان اینکه بارها رییس کل بانک مرکزی و برخی دیگر از مدیران ارشد دولت از مناسب بودن وضعیت ذخایر ارزی کشور سخن گفته اند، مطرح کرد: با این وجود در زمان تأمین ارز مورد نیاز واردات محصولی چون برنج که از سوی ستاد تنظیم بازار تصویب شده است، شاهد تعلل و تأخیر بدون دلیل هستیم.

او با اشاره به اینکه به دلیل شرایط سختی که به دلیل وجود تحریم ها بر اقتصاد کشور تحمیل شده است وتجار با چالش هایی جدی روبرو هستند، اظهار کرد: تجار برای حفظ ثبات بازار و تأمین اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی به تخصیص ارز واردات برنج سرعت بخشد

بانک مرکزی به تخصیص ارز واردات برنج سرعت بخشد