مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24پزشكي

موردی از ابتلاء به کرونا در دانشگاه علمی کاربردی گزارش نشده است


معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام کرد: موردی از ابتلاء به کرونا میان دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارش نشده است.

- محسن محمدی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی روز گذشته با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در مراکز علمی کابردی جلسه ای تشکیل داد.

وی ادامه داد: تمام مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در استان های مختلف، تابع تصمیماتی هستند که برای آن استان اتخاذ می شود که توسط استاندار یا رییس دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در تهران ستاد دانشگاه جامع علمی کاربردی، تابع مقررات وزارت علوم است و با توجه به تعطیلی که اعلام شده با تقاضای مرخصی کارکنان تا پایان هفته موافقت می شود مگر اینکه رسما تعطیل اعلام شود.

وی دربار اینکه آیا گزارشی درباره ابتلای برخی از دانشجویان علمی کاربردی به ویروس کرونا اعلام شده یا خیر، افزود: خوشبختانه در دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارشی دراین خصوص ارائه نشده است.

محمدی زاده یادآورشد: اصرار داریم همه همکاران ما درتمام مراکز علمی کاربردی، تمام توصیه ها در این رابطه را رعایت کنند تا مشکل زیادی برای هموطنان به ویژه دانشجویان ایجاد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از ابتلاء به کرونا در دانشگاه علمی کاربردی گزارش نشده است

موردی از ابتلاء به کرونا در دانشگاه علمی کاربردی گزارش نشده است