مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24پزشكي

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بخش ایزوله منفی که در مرکز آموزشی درمانی ولی عصر (عج) بیرجند برای مقابله احتمالی با کرونا راه اندازی شده است، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از بخش ایزوله منفی که در مرکز آموزشی درمانی ولی عصر (عج) بیرجند برای مقابله احتمالی با کرونا راه اندازی شده است، بازدید کرد.

محمد دهقانی فیروزآبادی، یکشنبه شب 4 بهمن در این بازدید، گفت: بیمارستان ولی عصر(عج) به عنوان مرکز اصلی بستری درخصوص بیماران مشکوک به ویروس کرونا انتخاب شده است.

وی بیان کرد: بخش عفونی این بیمارستان دارای ایزوله تنفسی است و دستگاهی از قبل نصب شده که تهویه و فشار منفی را ایجاد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در مجاورت این بخش فضایی با ظرفیت 50 تخت آماده شده است تا در صورت نیاز بتوان از آن استفاده کرد.

وی درباره آزمایشگاه این بخش نیز یادآور شد: فضایی در نظر گرفته شده که آزمایش ویروس شناسی راه اندازی شود تا آزمایش های مربوط به موارد احتمالی کرونا در این محل انجام شود و نیاز به ارسال نمونه به سایر آزمایشگاه های کشور نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد

بخش ایزوله منفی در بیمارستان ولی عصر بیرجند راه اندازی شد