مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-24حوادث

ماجرای اخاذی پسر جوان از 3 دخترخاله نوعروسش


سال 97 سمانه 30 ساله با پسر جوانی که به خواستگاری اش آمده بود ازدواج کرد و یک زندگی آرام و بدون دغدغه را شروع کرد.

- ماموران حساب بانکی سامان را مورد بررسی قرار دادند و هیچ موضوع مشکوکی در حسابش دیده نمی شد و در حالی که این سه دخترخاله اصرار داشتند که سامان بی گناه است اما ماموران به او شک داشتند و منتظر یک فرصت برای غافلگیر کردن مرد اخاذ بودند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که سوگند در تماس با ماموران اظهار کرد که مرد اخاذ بار دیگر از او عکس فرستاده و خواسته است تا به محل قرار بروم و سه میلیون تومان را به راننده پیک موتوری تحویل دهم.

همین کافی بود تا ماموران همراه سوگند در محل قرار حضور یابند و وقتی راننده پیک موتوری در صحنه حضور یافت ماموران اقدام به دستگیری او کنند.

پسر جوان شوکه شده بود و اصرار بر بی گناهی داشت و گفت: من راننده پیک هستم و یک نفر به پیک موتوری مان آمد و خواست به این آدرس بیایم و از یک خانم پول بگیرم و آن را به دستش برسانم.

ماموران در این مرحله عکس سامان را به راننده پیک نشان دادند و پسر جوان نیز تاکید کرد که همان پسر از او خواسته است تا در محل قرار حضور پیدا کند.

همین سرنخ کافی بود تا ماموران به سراغ سامان بروند و او را که در مغازه پیک موتوری منتظر پول بود دستگیر کنند و پسر جوان که دیگر راهی جز اعتراف نداشت به اخاذی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اخاذی پسر جوان از 3 دخترخاله نوعروسش

ماجرای اخاذی پسر جوان از 3 دخترخاله نوعروسش